Питання та відповіді

Цікаві відео про KIVI Smart TV

Які розміри діагоналей доступні у продажу?

Ми пропонуємо телевізори звичних розмірів: 24, 32, 40, 42, 43, 49, 50, 55, 65 дюймів. Ви запросто підберете з нашої лінійки той, який ідеально підійде для домашнього перегляду або бізнесу.

0 800 606 600 | http://support.kivi.ua/

На базі якої операційної системи працюють ТВ KIVI?

Всі телевізори KIVI працюють на базі смарт-платформи Android, завдяки якій Вам буде доступно безліч додатків та розваг. Підключення до мережі інтернет можливо за допомогою вбудованого WiFi-модулю або LAN-роз'єму.

Геть кабелі, тарілки, приставки та сумні думки - життя, сповнене інформації та розваг чекає Вас усього за кліків!

0 800 606 600 | http://support.kivi.ua/

Як активувати можливість встановлення програм не з Google Play store?

Необхідно зайти до меню налаштувань та дозволити встановлення додатків з невідомих джерел: потрібно переключити повзунок з положення «Заборонити» у положення «Дозволити» кнопкою вліво або вправо і натиснути ОК.

0 800 606 600 | http://support.kivi.ua/

Встановлення (Оновлення/Перевстановлення) ПЗ в ручному режимі

Важливо:

  1. Процедура встановлення видалить всі Ваші особисті дані на телевізорі і поверне його до стану "з коробки"
  2. Чітко дотримуйтесь інструкції із встановлення ПЗ. Ми не несемо відповідальності за несправності, що виникли внаслідок порушення Вами інструкції із встановлення ПЗ.
  3. Не вимикайте ТВ під час встановлення ПЗ до моменту появи головного меню.
  4. Ми не радимо передавати інсталяційний файл третім особам, тому що даний файл розраховано конкретно під Вашу модель, враховуючи дату випуску і серійний номер. Використання даного файлу для будь-якого іншого ТВ може призвести до його пошкодження, внаслідок чого необхідно буде звернутись до сервісного центру.

Інструкція:

  1. Перейдіть за посиланням, яке Ви отримали від експерта СП (лист на електронну пошту/ повідомлення в чаті/ смс на телефон) і скачайте інсталяційний файл
  2. Переназвіть файл в Mstarupgrade.bin (деякі ОС можуть автоматично присвоювати розширення певному виду файлів, тому інколи не треба при перейменуванні файлу вказувати .bin)
  3. Підготуйте флеш-накопичувач. Для цього на своєму ПК відформатуйте флеш-накопичувач в файловій системі FAT32.
  4. Скопіюйте інсталяційний файл в корінь (не в папку, а саме в основну директорію) флеш-накопичувача.
  5. Підключіть накопичувач в USB порт вимкненого ТВ (індикатор внизу ТВ повинен горіти червоним). Попередньо витягніть всі інші накопичувачі або бездротові модулі/пристрої, підключені до ТВ.
  6. Затисніть джойстик-кнопку включення на корпусі ТВ (саме на корпусі ТВ) на 5-10 секунд, поки не з'явиться зображення процесу встановлення ПЗ на екрані ТВ.
  7. Дочекайтеся закінчення процесу встановлення ПЗ, не відключайте ТВ від мережі і не витягуйте накопичувач.
  8. Після закінчення встановлення ПЗ, витягніть накопичувач і видаліть файл оновлення, щоб уникнути випадкової перепрошивки ТВ.

http://support.kivi.ua/

0 800 606 600 | http://support.kivi.ua/

Зміна тарифу у додатку KIVI TV

У процесі використання додатку може з’явитись необхідність зміни тарифного плану.

Як це зробити?

Відкрийте додаток КІВІ ТВ на своєму телевізорі та натисніть на клавішу «ОК», щоб викликати меню додатку (коло з трьома рисками у правому верхньому куті екрана). Розкрийте меню додатку і оберіть розділ «Особистий кабінет»

В Особистому кабінеті Ви можете змінити тарифний план, ознайомитися з номером договору додатки КІВІ ТВ, уточнити свій поточний тариф і баланс на рахунку, дізнатися вартість та наповнення доступних тарифних планів, а також задати питання в чаті (піктограма в правому нижньому кутку).

Для зміни тарифного плану опустіться в нижню частину екрана до появи інформації про поточний тариф

Після натискання на клавішу додаток запропонує Вам обрати один з наявних тарифних планів. Зробіть свій вибір та натисніть «Змінити»

Якщо у Вас виникли питання, звертайтесь, будь ласка, до нашої цілодобової служби підтримки 0 800 606 600

0 800 606 600 | http://support.kivi.ua/

Три роки гарантії

З 01 березня 2018 року для всього модельного ряду телевізорів KIVI діє акція "Три роки гарантії"!

Для того щоб продовжити гарантійний термін Вашого телевізора, виконайте наступне:

  1. Увійдіть на сайт ТМ «KIVI» у розділ «3 РОКИ ГАРАНТІЇ»
  2. Натисніть кнопку «Отримати 3 роки гарантії» внизу сторінки

  1. Авторизуйтесь, якщо вже проходили реєстрацію на сайті kivi.ua, або зареєструйтесь на сайті.

карт 2

  1. Якщо потрібна реєстрація, заповніть форму та поставте галочку, даючи згоду на обробку персональних даних

  1. Після реєстрації увійдіть в Особистий кабінет та натисніть «Додати пристрій»

  1. У відкритому полі введіть необхідні дані (серійний номер ТВ Ви можете знайти на задній панелі телевізора або на боковій стороні коробки під штрихкодом)

  1. По закінченню реєстрації Ваш ТВ буде відображено в списку пристроїв з подовженим строком гарантії

Звертаємо Вашу увагу, що під час вводу дати покупки, формат дати відображається як ДД/ММ/РРРР, але після реєстрації трьох років гарантії дата реєстрації пристрою має формат ММ/ДД/РРРР.

Вітаємо Вас з успішним подовженням строку гарантійного обслуговування до 3 років!

0 800 606 600 | http://support.kivi.ua/

Авторизація у додатку Google Play store та встановлення додатків

Для повноцінного використання розширених можливостей Вашого Smart TV необхідно провести авторизацію у додатку Google Play Store.

Для чого це потрібно?

Авторизація дасть можливість купувати необхідні програми і завантажувати безкоштовні, встановлювати оновлення до вже існуючих додатків, а також видаляти їх.

Як виконати авторизацію?

Спочатку необхідно створити обліковий запис Google на будь-якому пристрої (смартфон, планшет, ПК). Зробити це безпосередньо на ТВ зручно за допомогою пульта-указки.

Після створення облікового запису Google запустіть додаток Google Play Store і введіть в запропонованому полі ваш обліковий запис

Далі додаток запропонує вам ввести логін та пароль

Ознайомтесь, будь ласка, з умовами та політикою конфіденційності

Та погодьтесь з ними

Далі ознайомтесь та прийміть умови використання додатку Google Play Store

Вітаємо, тепер ви можете встановлювати, видаляти, оновлювати додатки, які доступні в магазині, і ті, які вже встановлені на вашому ТВ.

Важливо: Якщо ви запустили додаток Google Play Store вперше, не поспішайте відразу встановлювати або оновлювати додатки. Дайте магазину деякий час, до 30 хвилин (в залежності від швидкості інтернет з'єднання), на оновлення самого себе. Цей процес проходить у фоновому режимі, тому ніяких індикаторів завантаження або процесу оновлення ви не побачите.

Коли магазин оновиться, його можна повноцінно використовувати. Нижче ми наведемо приклад, як встановлювати додатки, використовуючи пошук (додаток OLL.TV), а також як виконати установку додатків із зовнішніх джерел (додаток Team Viewer QS).

Для встановлення додатку за допомогою Google Play Store увійдіть в нього

У правій частині екрана ви можете бачити доступні до установки додатки. Для зручного пошуку потрібного додатку натисніть курсор на пульті ДК «Вгору» і підтвердіть «ОК». Автоматично буде включено режим пошуку за допомогою мікрофона (загориться червоним), але оскільки дана функція недоступна в наших ТВ, для появи спливаючої клавіатури натисніть «Вправо», далі введіть назву додатку, який Ви шукаєте).

Після того, як додаток знайдено (в нашому прикладі це OLL.TV), відкрийте його і виконайте встановлення

Після завершення встановлення перевірте, чи відобразився додаток на головному екрані в розділі Додатки. Як бачимо, додаток було успішно встановлено

Що робити, коли улюбленого додатку немає в Google Play Store, адже магазин телевізора не має стільки додатків, як магазин звичайного Android пристрою (смартфон, планшет та ін. працюють на ОС Android; ТВ використовує ОС Android TV 6).

Для вирішення цього питання, завжди можна скористатися установкою додатки з зовнішніх джерел (через USB порт).

Як виконати встановлення сторонніх додатків?

Для початку знайдіть і завантажте на свій ПК інсталяційний файл потрібного Вам додатку (файл повинен мати розширення * .apk, яке використовується в OC Android).

Скопіюйте його на флеш-накопичувач і підключіть його до ТВ. Після підключення ТВ визначить флеш-накопичувач і запропонує його відкрити

Погодьтесь відкрити флеш-накопичувач. Далі ТВ відкриє вікно, в якому будуть визначені флеш-накопичувач (порт USB) і внутрішня пам'ять пристрою. Виберіть USB

ТВ покаже Вам вміст флеш-накопичувача. Необхідно знайти інсталяційний файл з вашим додатком (в нашому випадку це додаток Team Viewer QS)

Перемістіть курсор на файл і натисніть «ОК». ТВ запропонує встановити додаток

По закінченню процесу встановлення Ви отримаєте повідомлення "Відкрити" або "Готово". Виберіть за потребою.

Тепер переконаємося, що додаток дійсно встановлено в розділі Додатки. Для цього вийдемо в головне меню, натиснувши «Будиночок» на пульті

Як ми бачимо, додаток було успішно встановлено!

Приємного користування!

Важливо: Просимо звернути увагу на те, що сторонні додатки, які ви встановлюєте з флеш-накопичувача, можуть бути несумісні з операційною системою ТВ і не будуть встановлені. Це викликано тим, що такі програми розроблялися для роботи на інших пристроях і не адаптовані для роботи в ТВ.

0 800 606 600 | http://support.kivi.ua/

Авторизація в додатку YouTube

Виконувати авторизацію безпосередньо у додатку YouTube не потрібно. Авторизація у додатку YouTube проходить автоматично після вашої авторизації у додатку Google Play Store (Play Market).

Змінити обліковий запис у додатку YouTube можливо лише змінивши обліковий запис у Google Play. Для цього необхідно виконати скидання ТВ до заводських налаштувань, і при повторній авторизації в Google Play вказати той обліковий запис, який ви хотіли б бачити у додатку YouTube.

0 800 606 600 | http://support.kivi.ua/

Додаток YouTube довільно закривається

Шановні клієнти, перш за все, хочемо вибачитися, якщо додаток YouTube на вашому ТВ не функціонує належним чином. Ми докладаємо максимум зусиль для вирішення даного питання, але це вимагає часу.

У даній інструкції ми запропонуємо вам рішення, яке допоможе виправити ситуацію, після чого Ви зможете повноцінно використовувати додаток.

Спочатку необхідно уточнити модель вашого ТВ. Дану інформацію Ви можете знайти в налаштуваннях телевізора, розділ «Про пристрій».

Якщо ваш ТВ має роздільну здатність екрану HD або FD (наприклад: 32HK30G, символ «H» вказує на HD роздільну здатність екрана; 40FK30G - символ "F" вказує на Full HD роздільну здатність), то, швидше за все, проблема пов'язана з оновленням додатку YouTube. Для вирішення проблеми Вам необхідно увійти в Google Play Store (Play Market) і обрати «Мої Додатки»

Оберіть додаток YouTube та видаліть оновлення

Потім увійдіть у розділ Налаштування Google Play Store

Оберіть Автоматичне оновлювання додатку та заблокуйте його

Дана процедура дозволить позбавить вас від проблем, пов'язаних з використанням програми YouTube.

Якщо з яких-небудь причин додаток продовжує працювати некоректно або ваш ТВ підтримує 4К формат (в назві моделі присутня літера "U", наприклад, 43UK30G або 55UC30G), будь ласка, зверніться в нашу цілодобову службу підтримки за телефоном 0 800 606 600. Наші фахівці детально ознайомляться з проблемою і допоможуть в її вирішенні.

Приємного перегляду!

0 800 606 600 | http://support.kivi.ua/

Додаток Меgogo

Для повноцінного використання додатку Megogo необхідно пройти авторизацію. Інколи клієнти стикаються з проблемою авторизації у додатку під час вводу свого логіна та пароля.

Для того, щоб увійти в свій обліковий запис, виконайте наступні дії:

  1. Запустіть додаток на ТВ

  1. Оберіть «Профіль» и «Увійти»

  1. Оберіть «Скористатися телефоном або ноутбуком»

  1. На екрані Ви побачите 5-значний код, який необхідно ввести у розділі «Профіль» на сайті компанії Megogo www.megogo.net/

  1. Відкрийте сайт компанії з будь-якого іншого пристрою, але не з ТВ

  1. Введіть логін та пароль і оберіть «Профіль»

  1. Далі оберіть «Мої пристрої»

  1. У полі «Код підключення» введіть 5-значний код з ТВ.

Протягом хвилини ваш ТВ увійде в обліковий запис Megogo і ви зможете повноцінно використовувати додаток.

Приємного перегляду!

0 800 606 600 | http://support.kivi.ua/

Налаштування телеканалів

Перед початком пошуку телеканалів перевірте підключення ТВ до антенного кабелю або кабелю подачі ТВ сигналу від Вашого постачальника послуг (оператор кабельного телебачення). Нагадуємо, що для пошуку цифрових ефірних телеканалів (тюнер Т2) слід використовувати антену з підсилювачем сигналу (яка має власне електропостачання). Якщо антена не має підсилювача сигналу, гарантувати якість зображення та повну кількість знайдених каналів ми не можемо.

  1. Оберіть у розділі Джерела «Телебачення» і натисніть на пульті «ОК»

  1. Після входу натисніть на пульті клавішу «Опції» (три рисочки) та оберіть Канал

  1. Оберіть тип джерела сигналу: антена або кабель (переміщення вправо/вліво), далі «Автоналаштування»

  1. Якщо Ви бажаєте налаштувати виключно цифрові канали, в типі пошуку оберіть CADTV(ЦТВ), якщо аналогові - зазначте ATV. Для налаштування цифрових та аналогових каналів використовуйте, будь ласка, комбінацію ATV+CADTV(ЦТВ). У переліку країн оберіть Україна (Ukraine)

  1. Після цього натисніть «Старт сканування». Якщо ваш оператор кабельного телебачення надає конкретні частоти мовлення, то їх можливо вказати, змінивши «Швидке сканування» на «Повне сканування»

Після завершення процесу сканування всі знайдені канали будуть збережені. Приємного перегляду!

0 800 606 600 | http://support.kivi.ua/

Підписка Ківі ТВ на 3 місяці

Підписка Ківі ТВ на 3 місяці дає можливість переглядати більше 150 телеканалів у HD якості, з можливістю відкладеного перегляду телеканалів на 6 годин. Отримання промо-коду підписки Ківі ТВ і його активація проходить в 3 етапи:

Отримання промо-коду на сайті;

Авторизація в додатку Ківі ТВ;

Активація промо-коду в додатку Ківі ТВ на телевізорі.

  1. Отримання промо-коду на сайті

Для отримання промо-коду необхідно перейти на сайт https://kivitv.kivi.ua/ та заповнити форму учасника акції

Важливо: Перед натисканням кнопки «Відправити», перевірте правильність мобільного номеру телефона, оскільки на нього буде відправлено промо-код в SMS повідомленні.

Додаткова інформація за серійним номером телевізора: Серійний номер телевізора можна подивитися на задній панелі телевізора під штрих-кодом або на боковій стороні коробки. Серійний номер складається з набору латинських букв і цифр.

Якщо реєстраційну форму було вірно заповнено і відправлено, з'явиться повідомлення про успішну реєстрацію

Після успішної реєстрації протягом двох годин Вам прийде SMS повідомлення з промо-кодом, який складається із восьми символів. Його необхідно ввести в додатку Ківі ТВ на телевізорі.

  1. Авторизація в додатку Ківі ТВ

Запустіть додаток Ківі ТВ на Вашому телевізорі.

У вікні авторизації за допомогою пульта оберіть поле для введення номера телефону і натисніть кнопку підтвердження «ОК» (малюнок нижче).

Далі за допомогою екранної клавіатури введіть пультом Ваш мобільний номер телефону. Далі клавішами навігації пульта наведіть курсор на кнопку «Підключити» і натисніть кнопку підтвердження «ОК».

Якщо номер телефону було введено вірно, на нього буде відправлено SMS повідомлення з чотиризначним паролем для проходження верифікації. Після отримання SMS за допомогою пульта введіть отриманий чотиризначний пароль в поле «Код з SMS», як показано на малюнку нижче.

Далі за допомогою кнопок навігації пульта наведіть курсор і натисніть кнопку «ОК». Додаток Ківі ТВ відкриє головний екран, в якому можна перейти до активації промо-коду.

  1. Активація промокоду в додатку Kivi ТВ

Запустіть додаток Ківі ТВ на телевізорі, натисніть на пульті кнопку підтвердження «ОК». В правому верхньому кутку з'явиться іконка у вигляді кола з трьома горизонтальними смужками всередині (малюнок нижче)

За допомогою кнопок навігації пульта оберіть іконку меню і натисніть на пульті кнопку підтвердження «ОK». За допомогою клавіш навігації на пульті перемістіть курсор на іконку з назвою «Промо код» і натисніть кнопку підтвердження «ОK» (малюнок нижче)

У вікні буде запропоновано ввести «Код Ваучера», яким є отриманий в SMS восьмизначний код (малюнок нижче).

На екранній клавіатурі за допомогою пульта введіть код. Далі стрілками навігації на пульті перемістіть курсор на кнопку «Активувати» і натисніть на пульті кнопку підтвердження «ОK». Якщо Промо код було введено вірно, додаток відобразить дату активації промо-коду і термін його дії.

Важливо: Після активації промокоду протягом однієї години (в залежності від швидкості інтернет з'єднання) у списку телеканалів почнуть пропадати іконки замків. Це означатиме, що канали без іконки замків доступні для перегляду (малюнок нижче)

Телеканали, які не входять до акційну підписку, через дві години після активації залишаться під замком. Для їх перегляду необхідно перейти на одну з платних підписок. З інформацією про підписках можна ознайомитися в меню програми Ківі ТВ - Особистий кабінет - Тарифи.


0 800 606 600 | http://support.kivi.ua/

OnlineПідтримка