Зв'язатись з нами

Налаштування покупок на Вашому KIVI Android TV

Що таке оплата Google Pay?

Google Pay — система платежів розроблена компанією Google, яка дозволяє здійснювати безпечні покупки з Вашого телевізора на платформі Android.

Що необхідно для можливості здійснення покупок з телевізорів KIVI Android TV?

Для можливості швидкої оплати доступу до контенту, наприклад фільми, підписки з тв-каналами, ігри, тренування і т.д. до Вашого облікового запису (акаунту) в Google Play має бути додана діюча платіжна (банківська) карта.

Як налаштувати оплати у своєму обліковому записі Google ?

1. Відкрийте сайт play.google.com на телефоні чи комп’ютері
2. Ввійдіть в акаунт, який використовуєте в KIVI Smart TV
3. Перейдіть до розділу «Спосіб оплати» та натисніть «+» «Додати спосіб оплати»
4. У діалоговому вікні, що з’явиться на екрані, заповніть необхідну інформацію щодо карти та натисніть «ЗБЕРЕГТИ»

Не вдається завершити покупку на KIVI Android TV?

Якщо Ви здійснюєте покупку на KIVI Android TV і на екрані телевізора отримуєте повідомлення «Завершіть цю покупку на іншому пристрої» то виконайте наступне:

1. На пристрої Android (телефон чи планшет) відкрийте сповіщення в Play Market та слідуйте підказкам або відвідайте сторінку g.go/PlayContinue
2. Ввійдіть в акаунт, який використовуєте в KIVI Smart TV
3. Якщо платіжні дані не додані до способу оплати - додайте
4. Якщо кредитна чи дебетова карти додані до способу оплати то перевірте актуальність внесених даних, термін дії карти, встановлені ліміти на інтернет-платежі та доступність необхідного залишкового балансу.

Шановний клієнт, якщо у Вас виникли питання, задайте їх експерту у мессенджері або напишіть нам на пошту Зв'язатись з нами
Оберіть, будь ласка, мессенджер для зв'язку