Питання та відповіді

Цікаві відео про KIVI Smart TV

Додаток KIVI Remote

Додаток KIVI Remote створено для керування виключно Smart телевізорами KIVI. Додаток дозволяє використовувати смартфон як пульт ТВ, передавати фото/відео контент.

Підключення до смартфона доступно для телевізорів:

Всіх телевізорів серій "FR" (починаючи з діагоналі 32"), "FP", "UR", "UP" та "UC".

"K" серії, з діагоналями 24"-32", починаючи з версії ПЗ 2.0.0.130+*

"K" серії, з діагоналями 42"-65", починаючи з версії ПЗ 2.0.0.260+*

"X"серії, починаючи з версії 2.0.0.400+*

*Версію ПЗ Ви можете перевірити у налаштуваннях ТВ, розділ «Про пристрій».

Налаштування з'єднання смартфона с телевізором

  1. Перевірте, щоб пристрої знаходилися в одній інтернет мережі, а в налаштуваннях ТВ, у розділі «Спосіб вводу», було обрано режим «KIVI Keyboard».

  2. Увійдіть на своєму смартфоні у Google Play Store (Play Market) або App Store (для IOS) та задайте у пошуку Kivi Remote

  1. Оберіть додаток та натисніть "Встановити". Після встановлення відкрийте додаток.

  1. Оберіть ТВ KIVI, до якого необхідно під’єднати смартфон

Вітаємо, Ви успішно встановили додаток і під’єднали смартфон до ТВ.

Функції додатку:

Керування ТВ за допомогою клавіш віртуального пульту ДК на стартовій сторінці додатку.

Керування ТВ за допомогою указки. Для цього треба натиснути на виділену піктограму у верхньому меню додатку (див. мал. нижче) і переміщувати курсор, просто водячи пальцем по екрану смартфона.

Керування встановленими додатками на ТВ

Трансляція на ТВ фото/відео контенту з вашого смартфона

Якщо у Вас виникли питання, звертайтесь, будь ласка, до нашої цілодобової служби підтримки 0 800 606 600

0 800 606 600 | http://support.kivi.ua/

Авторизація у додатку Google Play store та встановлення додатків

Для повноцінного використання розширених можливостей Вашого Smart TV необхідно провести авторизацію у додатку Google Play Store.

Для чого це потрібно?

Авторизація дасть можливість купувати необхідні програми і завантажувати безкоштовні, встановлювати оновлення до вже існуючих додатків, а також видаляти їх.

Як виконати авторизацію?

Спочатку необхідно створити обліковий запис Google на будь-якому пристрої (смартфон, планшет, ПК). Зробити це безпосередньо на ТВ зручно за допомогою пульта-указки.

Після створення облікового запису Google запустіть додаток Google Play Store і введіть в запропонованому полі ваш обліковий запис

Далі додаток запропонує вам ввести логін та пароль

Ознайомтесь, будь ласка, з умовами та політикою конфіденційності

Та погодьтесь з ними

Далі ознайомтесь та прийміть умови використання додатку Google Play Store

Вітаємо, тепер ви можете встановлювати, видаляти, оновлювати додатки, які доступні в магазині, і ті, які вже встановлені на вашому ТВ.

Важливо: Якщо ви запустили додаток Google Play Store вперше, не поспішайте відразу встановлювати або оновлювати додатки. Дайте магазину деякий час, до 30 хвилин (в залежності від швидкості інтернет з'єднання), на оновлення самого себе. Цей процес проходить у фоновому режимі, тому ніяких індикаторів завантаження або процесу оновлення ви не побачите.

Коли магазин оновиться, його можна повноцінно використовувати. Нижче ми наведемо приклад, як встановлювати додатки, використовуючи пошук (додаток OLL.TV), а також як виконати установку додатків із зовнішніх джерел (додаток Team Viewer QS).

Для встановлення додатку за допомогою Google Play Store увійдіть в нього

У правій частині екрана ви можете бачити доступні до установки додатки. Для зручного пошуку потрібного додатку натисніть курсор на пульті ДК «Вгору» і підтвердіть «ОК». Автоматично буде включено режим пошуку за допомогою мікрофона (загориться червоним), але оскільки дана функція недоступна в наших ТВ, для появи спливаючої клавіатури натисніть «Вправо», далі введіть назву додатку, який Ви шукаєте).

Після того, як додаток знайдено (в нашому прикладі це OLL.TV), відкрийте його і виконайте встановлення

Після завершення встановлення перевірте, чи відобразився додаток на головному екрані в розділі Додатки. Як бачимо, додаток було успішно встановлено

Що робити, коли улюбленого додатку немає в Google Play Store, адже магазин телевізора не має стільки додатків, як магазин звичайного Android пристрою (смартфон, планшет та ін. працюють на ОС Android; ТВ використовує ОС Android TV 6).

Для вирішення цього питання, завжди можна скористатися установкою додатки з зовнішніх джерел (через USB порт).

Як виконати встановлення сторонніх додатків?

Для початку знайдіть і завантажте на свій ПК інсталяційний файл потрібного Вам додатку (файл повинен мати розширення * .apk, яке використовується в OC Android).

Скопіюйте його на флеш-накопичувач і підключіть його до ТВ. Після підключення ТВ визначить флеш-накопичувач і запропонує його відкрити

Погодьтесь відкрити флеш-накопичувач. Далі ТВ відкриє вікно, в якому будуть визначені флеш-накопичувач (порт USB) і внутрішня пам'ять пристрою. Виберіть USB

ТВ покаже Вам вміст флеш-накопичувача. Необхідно знайти інсталяційний файл з вашим додатком (в нашому випадку це додаток Team Viewer QS)

Перемістіть курсор на файл і натисніть «ОК». ТВ запропонує встановити додаток

По закінченню процесу встановлення Ви отримаєте повідомлення "Відкрити" або "Готово". Виберіть за потребою.

Тепер переконаємося, що додаток дійсно встановлено в розділі Додатки. Для цього вийдемо в головне меню, натиснувши «Будиночок» на пульті

Як ми бачимо, додаток було успішно встановлено!

Приємного користування!

Важливо: Просимо звернути увагу на те, що сторонні додатки, які ви встановлюєте з флеш-накопичувача, можуть бути несумісні з операційною системою ТВ і не будуть встановлені. Це викликано тим, що такі програми розроблялися для роботи на інших пристроях і не адаптовані для роботи в ТВ.

0 800 606 600 | http://support.kivi.ua/

Авторизація в додатку YouTube

Виконувати авторизацію безпосередньо у додатку YouTube не потрібно. Авторизація у додатку YouTube проходить автоматично після вашої авторизації у додатку Google Play Store (Play Market).

Змінити обліковий запис у додатку YouTube можливо лише змінивши обліковий запис у Google Play. Для цього необхідно виконати скидання ТВ до заводських налаштувань, і при повторній авторизації в Google Play вказати той обліковий запис, який ви хотіли б бачити у додатку YouTube.

0 800 606 600 | http://support.kivi.ua/

Додаток Меgogo

Для повноцінного використання додатку Megogo необхідно пройти авторизацію. Інколи клієнти стикаються з проблемою авторизації у додатку під час вводу свого логіна та пароля.

Для того, щоб увійти в свій обліковий запис, виконайте наступні дії:

  1. Запустіть додаток на ТВ

  1. Оберіть «Профіль» и «Увійти»

  1. Оберіть «Скористатися телефоном або ноутбуком»

  1. На екрані Ви побачите 5-значний код, який необхідно ввести у розділі «Профіль» на сайті компанії Megogo www.megogo.net/

  1. Відкрийте сайт компанії з будь-якого іншого пристрою, але не з ТВ

  1. Введіть логін та пароль і оберіть «Профіль»

  1. Далі оберіть «Мої пристрої»

  1. У полі «Код підключення» введіть 5-значний код з ТВ.

Протягом хвилини ваш ТВ увійде в обліковий запис Megogo і ви зможете повноцінно використовувати додаток.

Приємного перегляду!

0 800 606 600 | http://support.kivi.ua/

Налаштування телеканалів

Оберіть інструкцію, відповідно до Вашої моделі
Android TV 6
Налаштування кабельного ТБ (C): Переглянути
Налаштування ефірного ТБ (Т2): Переглянути
Android TV 7
Налаштування цифрового кабельного ТБ (DVB-C): Переглянути
Налаштування цифрового ефірного ТБ (DVB-Т2): Переглянути
Налаштування аналогового ТБ (T2/C): Переглянути

0 800 606 600 | http://support.kivi.ua/

Прошивка телевізора на платформі Android TV 6

Інструкція: Переглянути
Відео інструкція:

0 800 606 600 | http://support.kivi.ua/

Прошивка телевізора на платформі Android TV 7

Інструкція: Переглянути
Відео інструкція:

0 800 606 600 | http://support.kivi.ua/

Контакти авторизованих сервісних центрів

Оберіть із списку нижче:

  • Київська обл. (Правий берег); Вінницька; Житомирська:
    "МТІ"
    м. Київ, вул. Білоруська, 26;
    Пн.-Пт.: 9:30-19:00, Сб.: 10:00-16:00
    (044) 483-03-89;

  • Хмельницька:
    "Тотал Сервіс"
    м. Київ, вул. Мельникова, 53/55
    Пн.-Пт.: 9:30-19:00, Сб.: 10:00-16:00
    (063) 238-06-82; (050) 412-75-83; (067) 694-95-164

  • Київська обл. (Лівий берег); Черкаська; Чернігівська; Вінницька; Житомирська:
    "Релінк"
    м. Київ, Євгенія Сверстюка, 11, оф. 202
    Пн-Пт: 9:00-19:00; Сб 10:00-16:00
    (050) 334-01-89; (067) 234-83-63; (044) 501-04-51

  • Одеська; Херсонська; Миколаївська:
    "2C"
    м. Одеса, вул. Рішельєвська, 58
    Пн-Пт: 10:00-19:00
    048-752-96-96; 048-752-97-00

  • Запорізька; Кіровоградська; Донецька; Дніпропетровська:
    "Алва Сервіс"
    м. Дніпро, вул. М. Грушевського, 14, оф. 77
    ВТ-СБ 10:00-19:00
    056 720 79 22; 056 720 79 23; +38 (099) 203 17 83; +38 (067) 552 59 60

  • Харківська; Полтавська; Сумська; Луганська:
    "Веском"
    м. Харків, Благовіщенська 13/15
    Пн.-Пт.: 9:30-19:00, Сб.: 10:00-19:00
    (057) 719-17-15; (057) 719-99-67

  • Рівненська; Тернопільська; Львівська; Івано-Франківська; Закарпатська; Чернівецька; Волинська:
    "Західполітех"
    м. Львів, вул. Олени Степанівни, 45; м. Ужгород, вул. Українська, 16; м. Луцьк, проспект Волі, 68;
    Пн-Пт: 10:00-19:00
    (032) 297-46-53

0 800 606 600 | http://support.kivi.ua/

Спеціальне скидання заводських налаштувань

Оберіть інструкцію, відповідно до Вашої моделі
Android TV 4
Інструкція: Переглянути
Android TV 6
Інструкція: Переглянути
Android TV 7
Інструкція: Переглянути

0 800 606 600 | http://support.kivi.ua/

Вимкнення інженерного режиму

Для телевізорів на платформі Android TV 6
Інструкція: Переглянути

0 800 606 600 | http://support.kivi.ua/

Налаштування Smart YouTube

Для телевізорів на платформі Android TV 4
Інструкція: Переглянути
Для телевізорів на платформі Android TV 6
Інструкція: Переглянути

0 800 606 600 | http://support.kivi.ua/

Трансляція екрану ПК на телевізор

Для телевізорів на платформі Android TV 6/7
Інструкція: Переглянути

0 800 606 600 | http://support.kivi.ua/

Актуальні версії додатку KIVI TV

Актуальна версія додатку: 3.7.4
Оберіть файл, залежно від системи:
Android TV 6
Завантажити
Android TV 7
Завантажити

0 800 606 600 | http://support.kivi.ua/

Прошивка телевізора на платформі Android TV 4

Інструкція: Переглянути
Відео інструкція:

0 800 606 600 | http://support.kivi.ua/

Скидання до заводських налаштувань

Android TV 4
Інструкція: Переглянути
Android TV 6
Інструкція: Переглянути
Android TV 7
Інструкція: Переглянути

0 800 606 600 | http://support.kivi.ua/

Налаштування Google Play Store

Для телевізорів на платформі Android TV 6
Відео інструкція:

0 800 606 600 | http://support.kivi.ua/

Прошивка телевізора на платформі Android TV 9

Відео інструкція:

0 800 606 600 | http://support.kivi.ua/